Welkom

Welkom op mijn muze-blog naar aanleiding van de opleiding tot muzocoach. Daar ben ik gebeten door het muzovirus. Pas maar op... het is besmettelijk.

Ik ben Els, leerkracht in het lager onderwijs. Neem gerust een kijkje in de spiegel van mijn muzische wereld. Ontdek wat mijn erfgoed is, wat mij inspireert, ontroert, blij maakt, ... Snuister eens rond in mijn 'school met talent'! Hier vind je hoe we in onze school muzisch werken.


woensdag 5 oktober 2011

Een reis met de klas van 5000 jaar in het verleden!

Als afsluiter van de werolessen rond de prehistorie en de oudheid brachten wij met het vijfde leerjaar een bezoek aan de Archeosite van Aubechies. In de voormiddag hadden we een rondleiding met een gids. Na de middag werden de leerlingen verdeeld in groepjes voor verschillende workshops.
Ik heb heel wat foto's genomen, niet alleen om iets op beeld te hebben, maar ook om achteraf een opdracht aan de leerlingen te geven.
De leerlingen zullen elk een foto kiezen en daar een stukje over schrijven. Dit verslag zullen ze plaatsen op onze kersverse klasblog:
http://5dgullegem.blogspot.com/



Geen opmerkingen:

Een reactie posten