Welkom

Welkom op mijn muze-blog naar aanleiding van de opleiding tot muzocoach. Daar ben ik gebeten door het muzovirus. Pas maar op... het is besmettelijk.

Ik ben Els, leerkracht in het lager onderwijs. Neem gerust een kijkje in de spiegel van mijn muzische wereld. Ontdek wat mijn erfgoed is, wat mij inspireert, ontroert, blij maakt, ... Snuister eens rond in mijn 'school met talent'! Hier vind je hoe we in onze school muzisch werken.


vrijdag 17 juni 2011

Kunstkijken in etalages

Het is bijna zover. We zijn op school druk in de weer om de tentoonstelling met de resultaten van het project 'Arman' op te zetten: handelaars aanspreken, werkjes verzamelen, werkjes afwerken, ...
De laatste week van juni zullen er in de etalages van de winkels rond de scholen, in de bib, in het rusthuis en natuurlijk ook in de scholen zelf resultaten van de leerlingen te bewonderen zijn. Iedereen welkom in Gullegem!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten