Welkom

Welkom op mijn muze-blog naar aanleiding van de opleiding tot muzocoach. Daar ben ik gebeten door het muzovirus. Pas maar op... het is besmettelijk.

Ik ben Els, leerkracht in het lager onderwijs. Neem gerust een kijkje in de spiegel van mijn muzische wereld. Ontdek wat mijn erfgoed is, wat mij inspireert, ontroert, blij maakt, ... Snuister eens rond in mijn 'school met talent'! Hier vind je hoe we in onze school muzisch werken.


maandag 2 mei 2011

Toonmoment van het project Arman!

 
"Tentoonstellingen en presentaties leveren de deelnemers eer en schouderklopjes op…”
(uit rapport Kunst- en cultuureducatie in Vlaanderen, Anne Bamford)



Naar aanleiding van het project Arman komen we als school naar buiten komen met onze werken aan de hand van een tentoonstelling op verschillende manieren.
1.       Er wordt een tentoonstelling opgezet voor het oudercontact van dinsdag 28 juni. De tentoonstelling blijft staan tot de laatste dag. Bij de handelaars blijven de werken staan tot ongeveer 10 juli.
2.       Er worden op verschillende plaatsen werken tentoongesteld:
  • In de refter van de bovenbouw 
  • In de inkom van de onderbouw en in de gangen.
  • In de inkom van het kleuter
  • Bij de handelaars tussen de onderbouw en de bovenbouw. (Onze school heeft twee locaties)
  • In de bibliotheek
  • In het rusthuis
  • Op de website van de school
  • In het schoolkrantje van juni
We zetten alle ‘Poubelles’, de wijnkistjes bij elkaar (klassen van 1, 2, 3 in onderbouw; 4,5, 6 in bovenbouw) De kinderen kunnen raden van welke klas ze zijn. De oplossing hangt op een ander plaatsje in de school.
6.       

Geen opmerkingen:

Een reactie posten