Welkom

Welkom op mijn muze-blog naar aanleiding van de opleiding tot muzocoach. Daar ben ik gebeten door het muzovirus. Pas maar op... het is besmettelijk.

Ik ben Els, leerkracht in het lager onderwijs. Neem gerust een kijkje in de spiegel van mijn muzische wereld. Ontdek wat mijn erfgoed is, wat mij inspireert, ontroert, blij maakt, ... Snuister eens rond in mijn 'school met talent'! Hier vind je hoe we in onze school muzisch werken.


zaterdag 14 mei 2011

Even ontspannen in de muziekjacuzzi

Met een beetje fantasie is deze workshop een verkwikkend `broebelbad´ van muziek: broebels, bubbels en zeepbellen van klank. Daarna maken we een wandeling door de tuin van de muziek en sprokkelen intussen klanken, geluiden en natuurgetinkel. We plukken muzikale bessen, ritselende blaadjes, muzieknoten en verweven die in ons muziektuinhuis tot klankdecors. We boetseren met klank en schilderen met onze stem schilderijtjes van muziek, door de meeste mensen liedjes genoemd... (Yves Bondue)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten