Welkom

Welkom op mijn muze-blog naar aanleiding van de opleiding tot muzocoach. Daar ben ik gebeten door het muzovirus. Pas maar op... het is besmettelijk.

Ik ben Els, leerkracht in het lager onderwijs. Neem gerust een kijkje in de spiegel van mijn muzische wereld. Ontdek wat mijn erfgoed is, wat mij inspireert, ontroert, blij maakt, ... Snuister eens rond in mijn 'school met talent'! Hier vind je hoe we in onze school muzisch werken.


zondag 22 mei 2011

Elbow





Op 2 juli staat Elbow weer op het podium van Rock Werchter. In 2009 gaf de groep een exclusief concert samen met de BBC Concert Orchestra en het dertigkoppige Chantage koor. Cobra TV zond dit bloedstollend mooie concert integraal uit.

Elbow is een muziekgroep uit Manchester, bestaande uit zanger Guy Garvey, pianist Craig Potter, bassist Pete Turner, drummer Richard Jupp en gitarist Mark Potter. De groep werd opgericht in 1991. In 2001 werd hun eerste album uitgebracht en in 2003 hun tweede, dat zeer goed werd ontvangen. De groep is nu een band met groeiende populariteit, zoals te zien is aan de hitnoteringen van hun derde en vierde album. De muziek van Elbow bestaat uit goed gefundeerde muzikale landschappen met daar overheen de dragende stem van de zanger Guy Garvey.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten