Welkom

Welkom op mijn muze-blog naar aanleiding van de opleiding tot muzocoach. Daar ben ik gebeten door het muzovirus. Pas maar op... het is besmettelijk.

Ik ben Els, leerkracht in het lager onderwijs. Neem gerust een kijkje in de spiegel van mijn muzische wereld. Ontdek wat mijn erfgoed is, wat mij inspireert, ontroert, blij maakt, ... Snuister eens rond in mijn 'school met talent'! Hier vind je hoe we in onze school muzisch werken.


donderdag 26 mei 2011

De autohoek is klaar! Arman in 2C

In mijn klasje in het tweede leerjaar werk ik in hoeken rond Arman. Niet alle hoeken werken tegelijk. Op deze manier kan ik meer aandacht besteden aan de groep die op dat moment bezig is.
Vorige week was de autohoek aan de beurt. Met vier kinderen maakten ze sporen met autootjes en verf. Wanneer ik  hen observeerde viel het mij op dat ze vooraleer ze aan een werkje begonnen zo goed met elkaar overlegden wat ze gingen doen. Of de ene gaf instructies aan de andere.
Ik vind de resultaten prachtig. Wanneer alle hoeken klaar zijn, bundel ik de beelden in een filmpje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten