Welkom

Welkom op mijn muze-blog naar aanleiding van de opleiding tot muzocoach. Daar ben ik gebeten door het muzovirus. Pas maar op... het is besmettelijk.

Ik ben Els, leerkracht in het lager onderwijs. Neem gerust een kijkje in de spiegel van mijn muzische wereld. Ontdek wat mijn erfgoed is, wat mij inspireert, ontroert, blij maakt, ... Snuister eens rond in mijn 'school met talent'! Hier vind je hoe we in onze school muzisch werken.


maandag 4 april 2011

Arman ook in de turnles!

Ik schrok mij een hoedje toen ik vandaag deze verrassende 'Poubelles' zag staan in de gang. Ik wist dat juf Lieve al een tijdje rondliep met ideetjes om in de turnles 'iets' rond Arman te doen. Vandaag was het zover!
Ze heeft in de turnles een 'kunstige' les bewegingsexpressie in het eerste leerjaar gegeven. We zien hier enkel het resultaat. Het proces heeft ze gefilmd en ze wou daar zelf een filmpje van maken om Windows Moviemaker te leren kennen.Wordt dus zeker en vast vervolgd. Tof gedaan, Lieve!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten