Welkom

Welkom op mijn muze-blog naar aanleiding van de opleiding tot muzocoach. Daar ben ik gebeten door het muzovirus. Pas maar op... het is besmettelijk.

Ik ben Els, leerkracht in het lager onderwijs. Neem gerust een kijkje in de spiegel van mijn muzische wereld. Ontdek wat mijn erfgoed is, wat mij inspireert, ontroert, blij maakt, ... Snuister eens rond in mijn 'school met talent'! Hier vind je hoe we in onze school muzisch werken.


woensdag 16 maart 2011

Mysterie op school!

Toen we gisteren met enkele leerkrachten de affiches van Arman aan het uithangen waren, ontstond er heel wat commotie bij kinderen. De leerlingen waren heel nieuwsgierig. Vooral de kleintjes begonnen te zoeken. De fantasie sloeg op hol. "Is het een boef? Is het een stoute meneer? Is het Urbanus?  Zit hij op zolder? Mag ik eens gaan kijken? "
Het mysterie laat hen niet los. Ik heb deze morgen al briefjes gekregen met namen op.
Ik heb enkele eerste reacties gisterenmiddag op beeld gezet. Kijk en geniet!


De affiches:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten