Welkom

Welkom op mijn muze-blog naar aanleiding van de opleiding tot muzocoach. Daar ben ik gebeten door het muzovirus. Pas maar op... het is besmettelijk.

Ik ben Els, leerkracht in het lager onderwijs. Neem gerust een kijkje in de spiegel van mijn muzische wereld. Ontdek wat mijn erfgoed is, wat mij inspireert, ontroert, blij maakt, ... Snuister eens rond in mijn 'school met talent'! Hier vind je hoe we in onze school muzisch werken.


zondag 27 februari 2011

Doe je mee met Arman?

Vandaag heb ik de laatste mail verstuurd naar de leerkrachten met de vraag wie het ziet zitten om in de Muzische Vorming iets rond Arman te doen. In bijlage zitten lesideetjes à l'Arman die we met de werkgroep hebben verzameld. Benieuwd hoeveel respons er zal zijn. Dinsdag is er pv. Ik zal dan meer weten. Tot nu toe ben ik al heel blij met de interesse op mijn blog. In één week is het filmpje van Arman 113 keer bekeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten