Welkom

Welkom op mijn muze-blog naar aanleiding van de opleiding tot muzocoach. Daar ben ik gebeten door het muzovirus. Pas maar op... het is besmettelijk.

Ik ben Els, leerkracht in het lager onderwijs. Neem gerust een kijkje in de spiegel van mijn muzische wereld. Ontdek wat mijn erfgoed is, wat mij inspireert, ontroert, blij maakt, ... Snuister eens rond in mijn 'school met talent'! Hier vind je hoe we in onze school muzisch werken.


zaterdag 22 januari 2011

Sons of Anarchy

Deze serie komt hier iedere avond op ons scherm. Spannend, prachtig gespeeld en ontroerend! Sons of Anarchy is een tv-serie uit de Verenigde Staten en gaat over de Sons of Anarchy Motorcycle Club. De uitvalsbasis van de Sons is het stadje Charming in Californië. Hoofdpersoon van de serie is Jackson "Jax" Teller, de jonge vicepresident van de club die zich steeds meer afvraagt welke richting de juiste is voor de club en hemzelf. In de serie staan de clubleden centraal, in het bijzonder zowel het club- als het privéleven van Jax Teller, huidig vicepresident van de club en zoon van een van de oprichters. Naast dingen waar de club mee te maken krijgt, zien we ook het effect van de club op het stadje Charming en hoe de club het leven van de mensen in haar buurt beïnvloedt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten