Welkom

Welkom op mijn muze-blog naar aanleiding van de opleiding tot muzocoach. Daar ben ik gebeten door het muzovirus. Pas maar op... het is besmettelijk.

Ik ben Els, leerkracht in het lager onderwijs. Neem gerust een kijkje in de spiegel van mijn muzische wereld. Ontdek wat mijn erfgoed is, wat mij inspireert, ontroert, blij maakt, ... Snuister eens rond in mijn 'school met talent'! Hier vind je hoe we in onze school muzisch werken.


woensdag 5 januari 2011

Een verzameling... ideeën

Op de sessie beeld van 19 oktober brachten we een doos mee. In die doos verzamelden we stempels van elkaar. We kregen de opdracht om nog 'iets' te doen met het doosje. Dit 'iets' bleef maar in mijn hoofd hangen.
De opleiding muzocoach geeft mij enorm veel energie en ideeën.
Ondertussen stond het doosje op mijn bureau en kreeg het een functie: ik verzamelde in de doos knipsels uit tijdschriften, kranten, ... die mij inspireren. Het werd mijn ideeënbox. Een witte grondlaag, collage van voor mij betekenisvolle woorden, textuur met servetten en afdrukken van objecten (inspired by Arman) gaven na enkele weken dit resultaat.
Hier mijn verzameling ideeën in een doosje!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten