Welkom

Welkom op mijn muze-blog naar aanleiding van de opleiding tot muzocoach. Daar ben ik gebeten door het muzovirus. Pas maar op... het is besmettelijk.

Ik ben Els, leerkracht in het lager onderwijs. Neem gerust een kijkje in de spiegel van mijn muzische wereld. Ontdek wat mijn erfgoed is, wat mij inspireert, ontroert, blij maakt, ... Snuister eens rond in mijn 'school met talent'! Hier vind je hoe we in onze school muzisch werken.


woensdag 19 januari 2011

Choco disco

Toen ik het artikeltje over de wedstrijd las in Klasse was ik meteen gemotiveerd om mee te doen. Ik had niet veel tijd nodig om de leerlingen te overtuigen. Ik heb de stop-motion geïntroduceerd en in het vijfde leerjaar waren er twee leerlingen die dit graag eens wilden uitproberen. In het tweede leerjaar hebben we ook zo'n filmpje gemaakt. Het was heel leuk om te doen. Drie van de zes inzendingen kunt u hieronder bekijken. Alles (behalve de montage) was in kinderhanden! Al winnen we niet, we hebben een ongelooflijke 'lekkere' tijd gehad!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten